نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد فرارسیدن عید سعید نوروز را به روسای جمهور، دولت ها و ملت های كشورهای افغانستان، تاجیكستان، پاكستان، آذربایجان، تركمنستان،ازبكستان، قزاقستان، قرقیزستان ، ارمنستان، تركیه، هند، اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، الجزایر، سودان، یونان، صربستان ، كوزوو ، مقدونیه ، آلبانی ، بلغارستان، لهستان، مجارستان، روسیه، گرجستان، بوسنی وهرزه گوین، بنگلادش، سومالی، جیبوتی، تانزانیا، كنیا و پادشاه مالزی، امرای قطر و كویت، سلطان عمان و رییس دولت امارت متحده عربی تبریك گفت.

متن پیام دكتر محمود احمدی نژاد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با كمال مسرت فرارسیدن نوروز 1391 هجری شمسی را به جناب عالی، دولت و ملت شما تبریك می گویم.

نوروزكه باتصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جهانی شده، در واقع تجسم یكی از اهداف متعالی جامعه بشری یعنی تقویت صلح جهانی و گسترش دوستی هاست و از عالی ترین سنت های بشری، برخاسته از فرهنگ و تمدن ناب انسانی و بشارت دهنده صلح و مهرورزی است.

امیدوارم با نو شدن طبیعت و در آستانه آغاز فصل بهار و با مساعی مشترك، بیش از پیش شاهد شكوفایی اخلاق، عدالت و معنویت، گسترش محبت و برادری و رفع تبعیض و ستم بر اساس اصول بنیادین ادیان الهی و فرهنگ ملل گوناگون باشیم.

ضمن تاكید مجدد برتحكیم مناسبات دوستانه فی مابین، از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت آن جناب، دولت و ملت و عزت و شادكامی آحاد بشر را مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

سیام / 1723 1568





:: برچسب‌ها: فیلم , معماری , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: